Πρώτο θέμα μας

Πρώτο μας θέμα

Articles and opinions expressed may not necessarily belong to paneliakos.com


Τρίτη, 2 Ιουλίου 2019

Τα μεγάλα λάθη που κάνουμε με τη φόρτιση του κινητού μας



Όλα ξεκίνησαν όταν οι γονείς ενός 11χρονου αγοριού βρήκαν αποτροπιασμένοι μια τρύπα στο στρώμα του κρεβατιού, καθώς ο μικρός είχε αφήσει πάνω στο σεντόνι το tablet του να φορτίζει όλη νύχτα.
Κάτι εξάλλου που προειδοποιεί συχνά-πυκνά και η πυροσβεστική πως δεν πρέπει να κάνουμε, να φορτίζουμε τις ηλεκτρονικές συσκευές μας πάνω σε εύφλεκτα υλικά. Να λοιπόν τι είπαν ειδικοί για την ενδεικνυόμενη φόρτιση του smartphone…
Στο πλαίσιο ενημερωτικού οδηγού για την ασφαλή χρήση του ηλεκτρικού ρεύματος που συνέταξε η μεγάλη βρετανική εφημερίδα «Guardian», υπάρχει και μια οδηγία για τη σωστή φόρτιση του κινητού.
«Δεν πρέπει να στριμώχνουμε το τηλέφωνο κάτω από μαξιλάρια ή να τα φορτίζουμε πάνω στα σεντόνια», προειδοποιεί ο Paul Shaw, επικεφαλής της πυροσβεστικής υπηρεσίας του Σταφορντσάιρ, «ονομάζεται θερμική διαφυγή στην μπαταρία. Θερμαίνεται από μόνη της. Και συνεχίζει να το κάνει και να το κάνει. Μια επιφάνεια εργασίας ή ένα ξύλινο τραπέζι είναι εντάξει, γιατί η μπαταρία δεν θα αποδώσει αρκετή θερμοκρασία».
Ο Shaw λέει ακόμα πως πρέπει να χρησιμοποιούμε πάντα τον φορτιστή που έρχεται πακέτο με το τηλέφωνο. Ο Phil Buckle, διευθυντής της μη κυβερνητικής Electrical Safety First, συμβουλεύει επίσης να μην αφήνουμε το κινητό να φορτίζει όλη νύχτα: «Όταν πάτε στο κρεβάτι, βγάλτε τα πάντα από το ρεύμα»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου